یزدفردا: سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: عدم هماهنگی بین بازیکنان داخلی و لژیونر و مصدومیت بازیکنان کلیدی بسکتبال با ویلچر در مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک در پاریس سبب شد شانس کسب سهمیه را از دست بدهیم.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا دستیار درباره علت عدم موفقیت تیم بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم تلاش ما کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بود که متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی بین بازیکنان داخلی و لژیونر نتوانستیم در مسابقات انتخابی پارالمپیک پاریس تیم را به خوبی جمع کنیم. قبل از شرکت در این مسابقات که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک بود با حمایت فدراسیون جانبازان و توانیابان و کمیته ملی پارالمپیک قرار بود اردوی مشترکی با حضور لژیونرهای تیم در ترکیه داشته باشیم که متاسفانه شرایط برپایی این اردو فراهم نشد و همین مساله سبب شد تا قبل از برگزاری مسابقات نتوانیم بین بازیکنان داخلی و لژیونرها هماهنگی لازم را ایجاد کنیم و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نبودند.

وی با اشاره به مصدومیت  برخی از بازیکنان مطرح این تیم در جریان مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس گفت: در شرایطی در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شرکت کردیم که برخی از بازیکنان مطرح بسکتبال باویلچر از جمله امید هادی اظهر که یکی از بهترین بازیکنان ما بود در جریان مسابقات دچار مصدومیت شد و ارنج اصلی تیم در نبود او کاملا تغییر پیدا کرد. بنابراین عدم هماهنگی بین بازیکنان داخلی و لژیونرها از یک طرف و مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی تیم از سوی دیگر شرایطی ایجاد کرد که نتوانستیم براساس برنامه‌ریزی پیش برویم و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

دستیار اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی امارات که سوم جهان شدیم هدف بر این بود که بهترین عملکرد را در مسابقات شانس مجدد پاریس برای کسب سهمیه پارالمپیک داشته باشیم اما واقعا با بدشانسی مواجه شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات نیز تیم مشکل خاصی داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در این دوره هیچ مشکلی از نظر تجهیزات نداشتیم و فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بهترین امکانات و تجهیزات را برای آماده سازی تیم فراهم کرده بود، در حقیقت تمام شرایط برای کسب سهمیه پارالمپیک مهیا بود اما شانس با ما همراه نبود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا